Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1656 | 1647 |
h-index | 9 | 9 |
i10-index | 9 | 9 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων12 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Natasha KirkhamProfessor of Developmental Psychology, Centre for Brain and Cognitive Development, Dept ofΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bbk.ac.uk
- Alexander Anwyl-IrvineBehavioural Scientist, Lloyd’s Banking GroupΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα lloydsbanking.com
- Denis MareschalBirkbeck University of LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bbk.ac.uk
- Pascal BressouxProfesseur, Université Grenoble-Alpes, Membre senior de l'Institut Universitaire de FranceΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα univ-grenoble-alpes.fr
- Julie DockrellInstitute of Education, LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ioe.ac.uk
- Katie Gilligan-LeeUniversity College DublinΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucd.ie
- Terry Ng-KnightLecturerΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα surrey.ac.uk
- Emma SumnerUCL Institute of EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- Michael HobbissUniversity College LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bourne-grammar.lincs.sch.uk
Παρακολούθηση
Jessica Massonnié
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα port.ac.uk - Αρχική σελίδα