Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 4466 | 1704 |
h-index | 32 | 24 |
i10-index | 65 | 45 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων50 άρθρα
2 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Diane Jass KetelhutProfessor-Teaching and Learning, Policy and Leadership, University of MarylandΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umd.edu
- Brian C NelsonProfessor of Educational Technology, Arizona State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα asu.edu
- Edward DieterleEducational Testing ServiceΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ets.org
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Eric KlopferMITΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mit.edu
- Luc PaquetteAssociate Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα illinois.edu
- Jennifer S. GroffMIT Media LabΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα media.mit.edu
- Eli MeirSimBiotic SoftwareΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα simbio.com
- Patricia AlmondResearch Associate, Center for Advanced Technology in Education, University of OregonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uoregon.edu
- Jaclyn OcumpaughAssociate Director, Penn Center for Learning Analytics, University of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Michael (Mikhail) YudelsonStaff Data Scientist at Chegg, Inc.Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα chegg.com
Παρακολούθηση
Jody Clarke-Midura
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usu.edu