Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1410 | 982 |
h-index | 20 | 18 |
i10-index | 28 | 26 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων8 άρθρα
5 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Susanne LajoieProfessor, Department of Educational Psychology and Counselling, McGill UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mcgill.ca
- Amanda JarrellMcGill UniveristyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mail.mcgill.ca
- Lingyun HuangEducation University of Hong KongΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα eduhk.hk
- Jason M. HarleyAssociate Professor, McGill UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mail.mcgill.ca
- Maedeh KazemitabarPhD, McGill UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mail.mcgill.ca
- Cindy Hmelo-SilverDistinguished Professor of Learning Sciences, Barbara B. Jacobs Chair in Education and TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα indiana.edu
- Chan Lap KiΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα alumni.duke.edu
- Laura NaismithCentre for Addiction and Mental Health, TorontoΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα camh.ca
- Ram BasnetProfessor of Computer Science and Cybersecurity, Colorado Mesa UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα coloradomesa.edu
Παρακολούθηση
Eric Poitras
Faculty of Computer Science, Dalhousie University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα dal.ca - Αρχική σελίδα