Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 24276 | 5961 |
h-index | 59 | 29 |
i10-index | 130 | 60 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων39 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Deborah TatarAssociate Professor of Computer Science and, by courtesy, Psychology, Virginia TechΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.vt.edu
- William R PenuelDistinguished Professor of Learning Sciences and Human Development, Institute of Cognitive ScienceΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα colorado.edu
- Roy PeaDavid Jack Professor of Learning Sciences and Education, and Computer Science (Courtesy)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stanford.edu
- Stephen HegedusDean, Southern Connecticut State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα southernct.edu
- Mike SharplesEmeritus Professor of Educational Technology, The Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Philip VaheyApplied Learning Insights, LLCΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα appliedlearninginsights.com
- Barbara MeansDigital PromiseΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα digitalpromise.org
- Stephanie D. TeasleySchool of Information, University of MichiganΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umich.edu
- Mingyu FengSenior Research Associate, WestEdΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wested.org
- Chee-Kit LooiProfessor, Education University of Hong KongΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα eduhk.hk
- Pierre DillenbourgEPFLΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα epfl.ch
- Rebecca FergusonProfessor, IET, The Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Yannis DimitriadisProfessor, Director of GSIC/EMIC group, Universidad de ValladolidΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tel.uva.es
- Brigid BarronProfessor of Education, Stanford UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stanford.edu
- miguel nussbaumPontificia Universidad Catolica de ChileΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ing.puc.cl
- Craig A. Mason, Ph.D.University of MaineΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα maine.edu
- Agnes Kukulska-HulmeProfessor of Learning Technology and Communication, The Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Susan B. EmpsonProfessor of Mathematics Education, University of Missouri - ColumbiaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα missouri.edu
- Alexander RepenningUniversity of Colorado at BoulderΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.colorado.edu
- Patricia SchankSRI InternationalΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sri.com
Παρακολούθηση
Jeremy Roschelle
Executive Director, Learning Sciences, Digital Promise
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα digitalpromise.org - Αρχική σελίδα