Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1281 | 1205 |
h-index | 8 | 8 |
i10-index | 8 | 7 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων8 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Guido SanguinettiReader in Informatics, University of EdinburghΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα inf.ed.ac.uk
- Ricard ArgelaguetAltos LabsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα altoslabs.com
- Gavin KelseyThe Babraham InstituteΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα babraham.ac.uk
- John MarioniGenentechΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα gene.com
- Oliver StegleGerman Cancer Research Center (DKFZ) & EMBL HeidelbergΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα dkfz.de
- Wolf ReikHead, Epigenetics Programme, Babraham Institute Cambridge, UKΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα babraham.ac.uk
- Stephen ClarkBabraham InstituteΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα babraham.ac.uk
- Heather J LeeThe University of NewcastleΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα newcastle.edu.au
- Hisham MohammedKnight Cancer InstituteΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ohsu.edu
- Christel KruegerSenior Scientist Bioinformatics, Altos Labs CambridgeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα altoslabs.com
- Ourania Hatzi (aka Ourania Chatzi Mo...Department of Informatics and Telematics, Harokopio University of AthensΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hua.gr
- Mara NikolaidouProfessor, Dept. of Informatics and Telematics, Harokopio University of AthensΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hua.gr
Παρακολούθηση
Chantriolnt-Andreas Kapourani
Postdoc, IGC & School of Informatics, University of Edinburgh
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk - Αρχική σελίδα