Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 6072 | 1714 |
h-index | 39 | 20 |
i10-index | 70 | 51 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων14 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Susan GelmanHeinz Werner Distinguished University Professor of Psychology, University of MichiganΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umich.edu
- Timothy T. RogersProfessor of Psychology, University of Wisconsin-MadisonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wisc.edu
- Karl S. RosengrenUniversity of RochesterΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rochester.edu
- Xiaojin ZhuProfessor in Computer Science at University of Wisconsin-MadisonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.wisc.edu
- Martha W. AlibaliProfessor of Psychology, University of WisconsinΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wisc.edu
- Chris LawsonUW-MilwaukeeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uwm.edu
- Douglas MedinProfessorΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα northwestern.edu
- Anne RiggsWestern Washington UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wwu.edu
- Alison GOPNIKProfessor of Psychology, BerkeleyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα berkeley.edu
- Michael W. MorrisColumbia, Psychology and Graduate School of BusinessΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα columbia.edu
- John D. ColeyNortheastern UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα northeastern.edu
Παρακολούθηση
charles kalish
Emeritus Professor of Educational Psychology, university of Wisconsin Madison
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wisc.edu