Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 4058 | 1127 |
h-index | 30 | 17 |
i10-index | 40 | 28 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων7 άρθρα
5 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Diane Jass KetelhutProfessor-Teaching and Learning, Policy and Leadership, University of MarylandΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umd.edu
- Jody Clarke-MiduraUtah State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usu.edu
- Douglas ClarkProfessor of Design Based Learning, University of CalgaryΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucalgary.ca
- Cynthia M. D'AngeloAssistant Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα illinois.edu
- Benjamin ErlandsonFounder and Principal, The Wolfbird StudiosΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα thewolfbird.com
- Pratim SenguptaUniversity of CalgaryΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucalgary.ca
- Edward DieterleEducational Testing ServiceΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ets.org
- Cecile FosheeEducation Fellow at Cleveland ClinicΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ccf.org
- André R. DenhamAssociate Professor of Instructional Technology, University of AlabamaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ua.edu
- Stephen G. LambacherSchool of Social Informatics, Aoyama Gakuin University, Tokyo, JapanΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα si.aoyama.ac.jp
Παρακολούθηση
Brian C Nelson
Professor of Educational Technology, Arizona State University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα asu.edu