Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 58 | 55 |
h-index | 5 | 5 |
i10-index | 2 | 2 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων2 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Allyson Fiona HadwinProfessor, University of VictoriaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uvic.ca
- Todd MilfordUniversity of Victoria, CanadaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uvic.ca
- Philip H. WinneProfessor Emeritus & FRSC, Faculty of Education, Simon Fraser UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sfu.ca
- Aishah Bakhtiar, PhDPeter Underwood Centre for Educational Attainment, UTasΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα utas.edu.au
- Jenna MittelmeierUniversity of ManchesterΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα manchester.ac.uk
- Bart RientiesProfessor of Learning Analytics, Open University UK, Institute of Educational TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Victoria L. MurphyThe Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Quan NguyenPostdoctoral Research Fellow in Educational Data ScienceΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umich.edu
Παρακολούθηση
Sarah K. Davis
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uvic.ca - Αρχική σελίδα