Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 2198 | 1196 |
h-index | 16 | 16 |
i10-index | 19 | 18 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων4 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Roger J CalantoneMichigan State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα broad.msu.edu
- Francisco-Jose Molina-CastilloFull Professor (Catedrático de Universidad), University of Murcia, SpainΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα um.es
- David H. HenardNorth Carolina State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ncsu.edu
- Jonathan BohlmannNorth Carolina State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ncsu.edu
- Marcel BogersEindhoven University of Technology, University of Copenhagen, & University of California BerkeleyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tue.nl
- Xavier OllerosManagement professor, Université du Québec à MontréalΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uqam.ca
- Goksel YalcinkayaProfessor of Marketing, University of New HampshireΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα unh.edu
- M. Berk TalayProfessor of Marketing, University of Massachusetts LowellΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uml.edu
- Stacy WoodLangdon Distinguished University Professor of MarketingΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ncsu.edu
Παρακολούθηση
Michael A. Stanko
Associate Professor of Innovation & Marketing, NC State University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ncsu.edu