Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 10598 | 7222 |
h-index | 50 | 41 |
i10-index | 108 | 103 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων42 άρθρα
3 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Kathryn GardnerUniversity of Central LancashireΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uclan.ac.uk
- Peter HenziUniversity of LethbridgeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uleth.ca
- Vicki TariqProfessor of Teaching and Learning in Higher Education, University of Central LancashireΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uclan.ac.uk
- Eeske van RoekelTilburg University, Department of Developmental PsychologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uvt.nl
- Louise BarrettProfessor of Psychology, University of LethbridgeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uleth.ca
- Richard E TremblayUniversity College Dublin and University of MontrealΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucd.ie
- Luna C. Muñoz CentifantiUniversity of LiverpoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα liverpool.ac.uk
- Michel BoivinCanada Research Chair in Child Development, professor of psychology, Laval UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα psy.ulaval.ca
- Sarah CoyneBrigham Young UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα byu.edu
- Frank VitaroProfessor of Psycho-education, University of MontrealΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umontreal.ca
Παρακολούθηση
Pamela Qualter
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα manchester.ac.uk