Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 534 | 437 |
h-index | 12 | 11 |
i10-index | 17 | 13 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων13 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Noel EnyedyVanderbilt UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vanderbilt.edu
- Joshua DanishProfessor of Learning Sciences, Indiana UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα indiana.edu
- Maggie DahnUniversity of California, IrvineΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uci.edu
- Virginia J. FloodAssistant Professor of Learning Sciences, University at Buffalo, SUNYΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα buffalo.edu
- Dor ABRAHAMSONProfessor of Cognition and Development, University of California, BerkeleyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα berkeley.edu
- Francis SteenAssociate Professor of Communication, UCLAΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα comm.ucla.edu
- Asmalina SalehIndiana UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα indiana.edu
- Robb LindgrenUniversity of Illinois at Urbana-ChampaignΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα illinois.edu
- Jarod KawasakiAssistant Professor, California State University, Dominguez HillsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα csudh.edu
- William SandovalHead, Dept of STEM Education, North Carolina State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ncsu.edu
Παρακολούθηση
David DeLiema
Assistant Professor - University of Minnesota - Department of Educational Psychology
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umn.edu - Αρχική σελίδα