Παρακολούθηση
Christina Tsaliki
Christina Tsaliki
Phd
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uowm.gr - Αρχική σελίδα
Τίτλος
Παρατίθεται από
Παρατίθεται από
Έτος
Elementary school students’ understanding of concept of arithmetic mean
E Chatzivasileiou, I Michalis, C Tsaliki
Proceedings of the 8th International Conference on Teaching Statistics …, 2010
212010
Science teachers’ profile changes concerning non-formal education design.
PK Tsaliki C., Malandrakis G., Zoupidis A., Karnezou M.
Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education …, 2016
52016
Evaluating Inquiry Practices: Can a Professional Development Program Reform Science Teachers’ Practices?
C Tsaliki, P Papadopoulou, G Malandrakis, P Kariotoglou
Journal of Science Teacher Education 33 (8), 815-836, 2022
42022
Service elementary school teachers’ conceptions of arithmetic mean
E Chatzivasileiou, I Michalis, C Tsaliki, I Sakellariou
58th World Statistical Congress, Dublin, 2011
22011
STUDYING THE IMPACT OF A PROFESSIONAL DEVELOPMENT PROGRAM ON SCIENCE TEACHERS’PRACTICES
C Tsaliki, G Malandrakis, P Papadopoulou, P Kariotoglou
Book of Proceedings, 730, 2018
12018
10.10. Primary teachers' professional development in instructional design: blending formal and non-formal settings
C Tsaliki, G Malandrakis, P Kariotoglou
Procedings from the 3rd International Symposium on New Issues on Teacher …, 0
1
Εκπαίδευση υπηρετούντων εκπαιδευτικών στο διδακτικό σχεδιασμό: περιγραφή της παρέμβασης και πρώτες διαπιστώσεις.
ΠΚ Τσαλίκη Χ., Καρνέζου Μ., Μαλανδράκης Γ.
Πρακτικά 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων …, 2015
2015
What first comes to mind... with basic statistical terms
I Michalis, C Tsaliki, A Gregoriadis, E Chatzivasiliou
Bulletin of the ISI 58th World Statistics Congress of the International …, 2012
2012
Science Teachers' Inquiry
P Kariotoglou, V Tselfes, G Malandrakis, A Zoupidis, M Karnezou, ...
Διερεύνηση και συσχέτιση απόψεων και πρακτικών εκπαιδευτικών που διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες σε τυπικά και μη μαθησιακά περιβάλλοντα: ερευνητική πρόταση
P Kariotoglou, A Zoupidis, C Tsaliki, V Tselfes
SCIENCE MUSEUM EDUCATORS’VIEWS ABOUT INQUIRY
M Karnezou, C Tsaliki, P Kariotoglou
Census at School: Gathering real data from and about school students in elementary school in Greece
E Chatzivasileiou, I Michalis, C Tsaliki, A Gioupsani
Δεν είναι δυνατή η εκτέλεση της ενέργειας από το σύστημα αυτή τη στιγμή. Προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Άρθρα 1–12