Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 55732 | 11966 |
h-index | 77 | 43 |
i10-index | 130 | 84 |
0
2800
1400
700
2100
1985198619871988198919901991199219931994199519961997199819992000200120022003200420052006200720082009201020112012201320142015201620172018201920202021202220232024183239205296274369342458569552575551575597661838952983112310811208148615421715193020472274229124312705265625302574248425572359228321402047579
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων1 άρθρο
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Eric J. JohnsonNorman Eig Professor of Business, Columbia Business School, Columbia UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα columbia.edu
- Selin A MalkocProfessor of Marketing, The Ohio State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα fisher.osu.edu
- Robin J TannerRetired Associate Professor of Marketing, University of Wisconsin, MadisonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bus.wisc.edu
- Peter McGrawProfessor of Marketing and Psychology, University of Colorado BoulderΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα colorado.edu
- Itamar SimonsonProfessor of marketing, stanford universityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stanford.edu
Παρακολούθηση
James Bettman
Professor of Business Administration, Duke University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα duke.edu