Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 243 | 222 |
h-index | 9 | 8 |
i10-index | 8 | 8 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων8 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- GraesserProfessor of Psychology and Institute for Intelligent Systems, University of MemphisΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα memphis.edu
- Xiangen HuChair Professor of Learning Sciences and Technologies, Hong Kong Polytechnic UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα polyu.edu.hk
- Daphne GreenbergDistinguished University Professor, Educational Psychology, Georgia State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα gsu.edu
- Philip PavlikCarnegie Mellon University, University of MemphisΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα memphis.edu
- Jan C. FrijtersBrock UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα brocku.ca
- Keith ShubeckPh.D., University of MemphisΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα memphis.edu
- Benjamin NyeUniversity of Southern California, Institute for Creative TechnologiesΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ict.usc.edu
- Yonghong Jade XuUniversity of MemphisΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα memphis.edu
- Andrew J. HamptonChristian Brothers UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cbu.edu
- Scotty D. CraigAssociate Professor of Human Systems Engineering, Arizona State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα asu.edu