Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 3148 | 1823 |
h-index | 25 | 18 |
i10-index | 40 | 26 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων9 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Sara BernardiniProfessor at Royal Holloway University of LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rhul.ac.uk
- Helen PainUniversity of EdinburghΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα inf.ed.ac.uk
- Tim J. SmithProfessor of Cognitive Data Science, Creative Computing Institute, University of the Arts LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bbk.ac.uk
- Sam WassUniversity of East LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uel.ac.uk
- Gnanathusharan RajendranProfessor of Developmental Psychology, Heriot-Watt UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hw.ac.uk
- Oliver LemonProfessor of Artificial Intelligence, Heriot-Watt University, Edinburgh, Director of Interaction LabΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hw.ac.uk
- Karen GuldbergProfessor in Autism Studies, University of BirminghamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bham.ac.uk
- Manolis MavrikisProfessor in Artificial Intelligence and Analytics in Education, UCL Knowledge LabΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- Mary Ellen FosterUniversity of GlasgowΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα glasgow.ac.uk
- Chris FrauenbergerProfessor for Human-Computer Interaction, Department of Artificial Intelligence and Human InterfacesΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα frauenberger.name
- Elisabeth AndreProfessor of Computer Sciences, Augsburg UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα informatik.uni-augsburg.de
- Katerina AvramidesLondon Knowledge Lab, Institute of Education, University of LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ioe.ac.uk
- Cristina ConatiProfessor of Computer Science, University of British ColumbiaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.ubc.ca
- Tobias BaurHuman-Centered Artificial Intelligence, University of AugsburgΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uni-a.de
- Ionut DamianAugsburg UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα informatik.uni-augsburg.de
- Judith GoodProfessor of Human Factors in the Internet of Things, University of AmsterdamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uva.nl
- Annalu WallerUniversity of DundeeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα dundee.ac.uk
- Patrick GebhardPrincipal Researcher, German Research Center for Artificial Intelligence (DFKI), SaarlandΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα dfki.de
- Dr Alyssa M. AlcornResearch & Impact Lead for LEANS, Salvesen Mindroom Research Centre (SMRC) University of EdinburghΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk
- rose luckinProfessor of Learner Centred Design, Institute of EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
Παρακολούθηση
Kaśka Porayska-Pomsta
Professor of Artificial Intelligence in Education, UCL Knowledge Lab, UCL Institute of Education
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk - Αρχική σελίδα