Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 31920 | 10718 |
h-index | 56 | 40 |
i10-index | 100 | 71 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων4 άρθρα
4 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Ko de RuyterKing's College, King's Business School, London, United KingdomΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kcl.ac.uk
- Les JohnsonProfessor in Marketing, Swinburne University of TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα swin.edu.au
- Janet R. McColl-KennedyProfessor of Marketing, The University of Queensland, University of CambridgeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα business.uq.edu.au
- Ting YuUniversity of New South WalesΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα unsw.edu.au
- Richard SprengMichigan State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα msu.edu
- Thorsten GruberProfessor of Marketing and Service Management, Centre for Service Management (CSM), LoughboroughΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα lboro.ac.uk
- Martin WetzelsFull Professor of Marketing, EDHEC Business SchoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα edhec.edu
- Neeru SharmaSchool of Business, Western Sydney UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα westernsydney.edu.au
Παρακολούθηση
Paul Patterson
School of Marketing, University of New South Wales
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα unsw.edu.au