Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 322 | 142 |
h-index | 9 | 8 |
i10-index | 9 | 8 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων2 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Soo Young RiehProfessor of Information, University of Texas at AustinΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ischool.utexas.edu
- Yong-Mi KimΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umich.edu
- Yan ChenUniversity of MichiganΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umich.edu
- Ji-Yeon YangUniversity of Michigan, School of InformationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umich.edu
- Cliff LampeProfessor, School of Information University of MichiganΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umich.edu
- Nicole B. EllisonProfessor, School of Information, University of MichiganΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umich.edu
- Bernie HoganUniversity of OxfordΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα oii.ox.ac.uk
- Christine GreenhowProfessor of Educational Technology and Educational Psychology, Michigan State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα msu.edu
Παρακολούθηση
Grace YoungJoo Jeon
Assessment Librarian, University of South Carolina
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sc.edu