Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1125 | 802 |
h-index | 8 | 8 |
i10-index | 8 | 8 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων3 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Valerie ShuteFlorida State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα fsu.edu
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Jaclyn OcumpaughAssociate Director, Penn Center for Learning Analytics, University of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Sidney D'MelloUniversity of Colorado BoulderΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα colorado.edu
- Nigel BoschSchool of Information Sciences and Department of Educational Psychology, University of IllinoisΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα illinois.edu
- Samuel GreiffFull Professor, Goethe-University Frankfurt, GermanyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα psych.uni-frankfurt.de
- Timothy J. WrightDunlap and Associates, IncΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα CARDINAL.WJU.EDU
- Benjamin NyeUniversity of Southern California, Institute for Creative TechnologiesΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ict.usc.edu
- Xiangen HuChair Professor of Learning Sciences and Technologies, Hong Kong Polytechnic UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα polyu.edu.hk
- Elena NovakKent State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kent.edu
- Robert ReiserFlorida State University
Παρακολούθηση
Weinan Zhao
Assistant Professor, Olivet University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα olivetuniversity.edu