Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 439 | 352 |
h-index | 9 | 9 |
i10-index | 9 | 8 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων9 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Philip PavlikCarnegie Mellon University, University of MemphisΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα memphis.edu
- Sean KangUniversity of MelbourneΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα unimelb.edu.au
- Erik BlaserProfessor of Psychology, University of Massachusetts BostonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umb.edu
- Alice CarterUniversity of Massachusetts BostonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umb.edu
- Brendan A. SchuetzeUniversity of PotsdamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uni-potsdam.de
- Leigh M. Harrell-WilliamsUniversity of MemphisΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα memphis.edu
- Veronica YanUniversity of Texas at AustinΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα austin.utexas.edu
- Hiu Mei (Doris) ChowAssistant Professor, St. Thomas University (Fredericton, New Brunswick)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stu.ca
- Vivian CiaramitaroAssociate Professor of Psychology, University of Massachusetts, Boston, Developmental and BrainΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umb.edu
- Melvin YapDepartment of Psychology, National University of SingaporeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nus.edu.sg
Παρακολούθηση
Luke G. Eglington
Staff Learning Scientist @ Amplify
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα amplify.com - Αρχική σελίδα