Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 662 | 610 |
h-index | 11 | 11 |
i10-index | 11 | 11 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων1 άρθρο
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- kannan srinivasanProfessor, Carnegie Mellon UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα andrew.cmu.edu
- Dokyun (DK) LeeBoston UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bu.edu
- Feiyu XiongInstitute for Advanced Algorithms Research, ShanghaiΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα iaar.ac.cn
- Davide ProserpioUSC Marshall School of BusinessΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα marshall.usc.edu
- Zijun (June) ShiAssistant Professor of Marketing, The Hong Kong University of Science and TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ust.hk
- Param Vir SinghCarnegie Bosch Professor of Business Technologies and Marketing, Tepper School ofΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cmu.edu
- Anindya GhoseHeinz Riehl Chair Professor of Business, NYU SternΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stern.nyu.edu
- Alan Lewis MontgomeryProfessor, Carnegie Mellon UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cmu.edu
- Alex BurnapYale UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα yale.edu
- Tomomichi AmanoHarvard UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hbs.edu
- Randall LewisAmazonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα amazon.com
- Eric SchwartzAssociate Professor of Marketing, Ross School of Business, University of MichiganΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umich.edu
- Kanishka MisraProfessor of Marketing and Analytics, University of California, San DeigoΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucsd.edu
- John R. HauserKirin Professor of Marketing, MITΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mit.edu
- Xueying LiAlibaba GroupΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα alibaba-inc.com
- Eitan MullerProfessor of Marketing, New York University and Reichman University (IDC)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stern.nyu.edu
- Ajay KalraHerbert S. Autrey Professor of Marketing, Rice UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rice.edu
- Artem TimoshenkoAssistant Professor of Marketing, Northwestern UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kellogg.northwestern.edu
- Hema YoganarasimhanUniversity of WashingtonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uw.edu
- Baohong SunCheung Kong Graduate School of BusinessΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα andrew.cmu.edu
Παρακολούθηση
Xiao Liu
Associate Professor of Marketing, Stern School of Business, New York University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stern.nyu.edu - Αρχική σελίδα