Παρακολούθηση
Filippo Dall'Olio
Filippo Dall'Olio
Assistant Professor of Marketing, Goodman School of Business, Brock University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα brocku.ca
Τίτλος
Παρατίθεται από
Παρατίθεται από
Έτος
The impact of advertising creative strategy on advertising elasticity
F Dall’Olio, D Vakratsas
Journal of Marketing 87 (1), 26-44, 2023
182023
Advertising originality decisions in competition
C Qiu, D Vakratsas, F Dall’Olio
Customer Needs and Solutions 6, 13-25, 2019
42019
The role and effectiveness of advertising creative strategy
F Dall'Olio
McGill University, 2020
2020
Δεν είναι δυνατή η εκτέλεση της ενέργειας από το σύστημα αυτή τη στιγμή. Προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Άρθρα 1–3