Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 2812 | 2220 |
h-index | 27 | 24 |
i10-index | 61 | 53 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων41 άρθρα
45 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Junliang YuThe University of QueenslandΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uq.edu.au
- Hongzhi YinProfessor and ARC Future Fellow, University of QueenslandΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uq.edu.au
- Wei ZhouChongqing UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cqu.edu.cn
- Wentao LiThe Hong Kong University of Science and Technology (Guangzhou)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hkust-gz.edu.cn
- Jundong LiAssistant Professor, University of VirginiaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα virginia.edu
- Wenge RongBeihang UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα buaa.edu.cn
- Yuqi SongAssistant professor of computer science, University of Southern Maine.Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα maine.edu
- Fengji LuoSenior Lecturer, The University of SydneyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sydney.edu.au
- Huan LiuRegents Professor, Arizona State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα asu.edu
- Kai ShuAssistant Professor of Computer Science, Illinois Institute of TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα iit.edu
- Kecheng LiuProfessor of Informatics, Henley Business School, University of ReadingΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα reading.ac.uk
- Zehua ZhaoThe University of SydneyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sydney.edu.au
Παρακολούθηση
Min Gao (高旻)
School of Big Data and Software Engineering, Chongqing University (重庆大学大数据与软件学院)
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cqu.edu.cn - Αρχική σελίδα