Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1930 | 931 |
h-index | 21 | 16 |
i10-index | 31 | 21 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων3 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Faisal AbdelfattahAmman Arab University, JordanΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα aau.edu.jo
- Adel S. AbduljabbarKing Saud UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ksu.edu.sa
- Philip D ParkerInstitute of Positive Psychology and Education - Australian Catholic UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα acu.edu.au
- Alexandre J.S. MorinDepartement of Psychology, Concordia UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα concordia.ca
- Benjamin NagengastUniversity of TübingenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uni-tuebingen.de
- Ibrahim Alqaryouti؛professor in special education, Sultan Qaboos UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα squ.edu.om
- Said AldhafriProfessor of UNESCO Chair on Edu. Psychology, Sultan Qaboos University, Editor-in-chief of JEPSΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα squ.edu.om
- Hashem A. KilaniHealth & Recreation Dept. University of JordanΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ju.edu.jo
- Kashef Zayed, ProfessorSultan Qaboos UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα squ.edu.om
- Adnan AtoumYarmouk UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα yu.edu.jo
- Rosnah IsmailUniversity of CyberjayaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cyberjaya.edu.my
- abdelmajid bouazzaSultan Qaboos University
Παρακολούθηση
Maher Abu-Hilal or M Abu Hilal
Professor of Psychology, Sultan Qaboos University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα squ.edu.om