Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1690 | 618 |
h-index | 18 | 12 |
i10-index | 29 | 14 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων29 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Marc ChesneyDepartment of Banking and Finance, University of ZurichΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bf.uzh.ch
- Sascha KollenbergUniversity of Duisburg-EssenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uni-due.de
- Baran DodaadelphiΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα adelphi.de
- Marc PaolellaDepartment of Banking and Finance, University of ZurichΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bf.uzh.ch
- Charles PalmerProfessor, London School of EconomicsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα lse.ac.uk
- Timothy LaingBrighton Business SchoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα brighton.ac.uk
- Cameron HepburnUniversity of Oxford (Smith School and INET)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα new.ox.ac.uk
- Rüdiger KieselProfessor, University Duisburg-Essen, House of Energy Markets and FinanceΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uni-due.de
- Cristian PelizzariUniversity of BresciaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα unibs.it
- Ruben LubowskiEnvironmental Defense Fund, Columbia University School of International and Public AffairsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα edf.org
- Atreya DeyPhD Candidate, University of Edinburgh Business SchoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk
- Sara BiaginiAssociate Professor of Mathematical Finance, LUISS G. Carli, RomeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα luiss.it
Παρακολούθηση
Luca Taschini
University of Edinburgh Business Scholl
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk