Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 3491 | 1693 |
h-index | 32 | 22 |
i10-index | 68 | 34 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων8 άρθρα
2 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Cecilie Johanne Slokvik HansenDepartment of Education, University of Bergen, NorwayΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uib.no
- Susan BullUniversity of Birmingham, UKΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bham.ac.uk
- Frode GuribyeProfessor, Department of Information Science and Media Studies at the University of Bergen, NorwayΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uib.no
- Anders I. MørchProfessor, Department of Education, University of OsloΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα iped.uio.no
- Rebecca FergusonProfessor, IET, The Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Weiqin ChenProfessor of HCI and Unversal Design of ICT, Oslo Metropolitan UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα oslomet.no
- Yishay MorInstitute for applied research in AI and Education, R&D division, Ministry of EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα yishaymor.org
- Jo WakeNorce Technology ASΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα norceresearch.no
- Martin OliverIOE, UCL's Faculty of Education and SocietyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- Ton de JongUniversity of Twente (emeritus)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα utwente.nl
Παρακολούθηση
Barbara Wasson
Centre for the Science of Learning & Technology (SLATE), University of Bergen
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uib.no