Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 26264 | 8139 |
h-index | 26 | 20 |
i10-index | 46 | 35 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων5 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Paul BlackProfessor of Science Education, Emeritus,King's College LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kcl.ac.uk
- Dylan WiliamEmeritus professor of educational assessment, University of LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ioe.ac.uk
- Bronwen CowieProfessor of Education, University of WaikatoΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα waikato.ac.nz
- Sally HowardOxford Brookes UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα brookes.ac.uk
- Pasi NieminenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα jyu.fi
- Jouni Viirihttps://www.jyu.fi/edupsy/fi/laitokset/okl/en/staff/viiri-jouniΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα edu.jyu.fi
- Markus HähkiöniemiUniversity of JyväskyläΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα jyu.fi
- Avi Hofsteinprofessor of science educationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα weizmann.ac.il
- Melissa GlackinKing's College LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kcl.ac.uk
- Jill WillisAssociate Professor in Education, Queensland University of TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα qut.edu.au
Παρακολούθηση
Christine Harrison
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kcl.ac.uk - Αρχική σελίδα