Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 7828 | 4284 |
h-index | 43 | 33 |
i10-index | 99 | 83 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων63 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Yasmin B. KafaiProfessor of Learning Sciences, University of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Anna KeuneTechnical University of Munich (TUM)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tum.de
- Rafi SantoTelos LearningΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nyu.edu
- Naomi ThompsonLearning Sciences PhDΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα buffalo.edu
- Karen WohlwendProfessor: Literacy, Culture, and Language Education, Indiana UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα indiana.edu
- Dixie ChingSr. UX Researcher, GoogleΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα google.com
- Karthik RamaniDonald W. Feddersen Distinguished Professor of Mechanical EngineeringΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα purdue.edu
- Christopher HoadleyProfessor of Learning Sciences, University at BuffaloΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα buffalo.edu
- Maggie DahnUniversity of California, IrvineΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uci.edu
- Erica Rosenfeld HalversonUniversity of Wisconsin-MadisonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wisc.edu
- Joshua DanishProfessor of Learning Sciences, Indiana UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα indiana.edu
- Mitchel ResnickProfessor of Learning Research, MIT Media LabΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα media.mit.edu
- Natalie RuskResearch Scientist, MIT Media LabΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα media.mit.edu
- Melissa GresalfiMathematics Education, Learning Sciences, Vanderbilt UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vanderbilt.edu
- Deborah A. FieldsUtah State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usu.edu
- Michael DowntonChair-School of Education-McKendree UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mckendree.edu
- Mark WarschauerUniversity of California, IrvineΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uci.edu
- Antero GarciaAssociate Professor, Stanford UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα stanford.edu
- Quinn BurkeSr. Director of Computational Thinking Research, Digital PromiseΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα digitalpromise.org
- Daniel T. HickeyProfessor, Learning Sciences Program, Indiana UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα indiana.edu
Παρακολούθηση
Kylie Peppler
Professor of Informatics and Education, University of California, Irvine
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uci.edu - Αρχική σελίδα