Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 8191 | 1737 |
h-index | 16 | 14 |
i10-index | 21 | 18 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων1 άρθρο
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Thomas GoodProfessor of Educational Psychology University of ArizonaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα email.arizona.edu
- Timothy G. FordAssociate Professor of Educational Leadership and Policy Studies, University of OklahomaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ou.edu
- Erin MackinneyRoosevelt UniveristyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα roosevelt.edu
- Ashlyn FiegenerOklahoma State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα okstate.edu
- Amy OlsonDuquesne UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα duq.edu
- Mary McCaslin (pka Rohrkemper)Professor of Educational Psychology, University of ArizonaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα u.arizona.edu
- Marcy B WoodUniversity of ArizonaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα email.arizona.edu
- Crystal Kalinec CraigUniversity of Texas At San AntonioΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα utsa.edu
- Huaping SunThe American Board of AnesthesiologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα theABA.org
- Sarah R. NielsenGraduate Student, Utah State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usu.edu
- Ronald W. MarxInterim SVP Academic Affairs and Provost, Professor of Educational Psychology, Dean EmeritusΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα arizona.edu
Παρακολούθηση
Alyson L. Lavigne
Associate Professor, Utah State University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usu.edu - Αρχική σελίδα