Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 340 | 337 |
h-index | 9 | 9 |
i10-index | 9 | 8 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων8 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Bruce M. McLarenAssociate Research Professor, Carnegie Mellon University, U.S.Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.cmu.edu
- Jodi Asbell-ClarkeDirector, EdGE at TERCΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα terc.edu
- Elizabeth RoweSenior Researcher, TERCΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα terc.edu
- Ma Victoria Q. AlmedaTERCΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα terc.edu
- Michael Mogessie AshenafiCarnegie Mellon UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cmu.edu
- J. Elizabeth RicheyTeaching Assistant Professor, University of PittsburghΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα pitt.edu
- Juan Miguel Andres-BrayMcGraw Hill EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα mheducation.com
- Jiayi (Joyce) ZhangUniversity of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Jon StarProfessor, Harvard Graduate School of EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα harvard.edu
- Junjian HuangUniversity of Alabama, BirminghamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα UABMC.edu
- Xin QiaoUniversity of South FloridaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usf.edu
Παρακολούθηση
Richard Scruggs
Data Scientist, ILT Education
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ilteducation.com - Αρχική σελίδα