Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 17832 | 8695 |
h-index | 62 | 39 |
i10-index | 151 | 97 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων31 άρθρα
12 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Lina MarkauskaiteProfessor of Learning Sciences, The University of SydneyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sydney.edu.au
- Lucila CarvalhoMassey University (Auckland, New Zealand)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα massey.ac.nz
- Vivien Hodgsonprofessor of networked management learning, Lancaster UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα lancaster.ac.uk
- Chris JonesEmeritus Professor of Research in Educational Technology, Liverpool John Moores UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ljmu.ac.uk
- Kate ThompsonQueensland University of TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα qut.edu.au
- Michael ProsserUniversity of Melbourne; University of TasmaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα unimelb.edu.au
- Roberto Martinez-MaldonadoSenior Lecturer, Monash University, AustraliaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα monash.edu
- Yael KaliProfessor of Technology Enhanced LearningΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα edtech.haifa.ac.il
- Jonathan Michael SpectorUniversity of North TexasΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα unt.edu
- Maarten de LaatCo-director Centre for Change and Complexity in Learning (C3L), University of South AustraliaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα unisa.edu.au
- Pippa YeomanSenior Lecturer (Learning Spaces), University of Sydney, AustraliaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sydney.edu.au
- Nira HativaTel Aviv UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα post.tau.ac.il
- Prof Gilly SalmonCEO Education Alchemists UKΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα education-alchemists.com
- Maria ZeniosUCLan CyprusΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uclan.ac.uk
- Anindito AditomoUniversity of Surabaya, IndonesiaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα staff.ubaya.ac.id
- Emeritus Professor Victor LallyUniversity of Glasgow, UKΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα viclally.co.uk
- Nina Bonderup DohnProfessor, Department of Design and Communication, University of Southern DenmarkΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sdu.dk
- Rafael A. CalvoProfessor, Imperial College LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα imperial.ac.uk
- Patrick McAndrewProfessor of Open Education, Institute of Educational Technology, Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- James DalzielDean and CEO, Australian College of TheologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα actheology.edu.au
Παρακολούθηση
Peter Goodyear
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sydney.edu.au - Αρχική σελίδα