Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 5985 | 1796 |
h-index | 26 | 14 |
i10-index | 38 | 18 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων0 άρθρα
2 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Thomas GruenProfessor of Marketing, University of New HampshireΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα unh.edu
- George KnoxAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tilburguniversity.edu
- Joerg S HofstetterKEDGE Business School & International Forum on Sustainable Value ChainsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kedgebs.com
- Nirmalya KumarLee Kong Chian Professor of Marketing, Singapore Management UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα smu.edu.sg
- Sundar BharadwajCoca Cola Company Chair Professor of Marketing, University of GeorgiaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uga.edu
- Prashant KaleProfessor Strategy Rice UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rice.edu
- Christian TerwieschThe Wharton SchoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wharton.upenn.edu
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wharton.upenn.edu
- Marcelo Olivaresuniversidad de chileΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uchile.cl
Παρακολούθηση
Daniel Corsten
Professor of Operations, IE Business School
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ie.edu