Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 2099 | 728 |
h-index | 16 | 13 |
i10-index | 20 | 13 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων3 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- rose luckinProfessor of Learner Centred Design, Institute of EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- Martin OliverIOE, UCL's Faculty of Education and SocietyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- Andrew WhitworthSchool of Education, University of ManchesterΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα manchester.ac.uk
- Judy RobertsonProfessor of Digital Learning, University of EdinburghΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ed.ac.uk
- carey jewittUCL Knowledge Lab, Institute of Education, UCLΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- Joshua UnderwoodIndependent | University of Deusto | British CouncilΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα deusto.es
- Barbara WassonCentre for the Science of Learning & Technology (SLATE), University of BergenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uib.no
- Bart RientiesProfessor of Learning Analytics, Open University UK, Institute of Educational TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Tim NeumannIOE - UCL's Faculty of Education & Society, University College LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ioe.ac.uk
Παρακολούθηση
Wilma Clark
Alumni, Institute of Education, UCL
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hey.nhs.uk