Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 2865 | 1112 |
h-index | 29 | 16 |
i10-index | 71 | 32 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων18 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Simon J. Buckingham ShumProfessor of Learning Informatics, University of Technology Sydney, AUSΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uts.edu.au
- Alexander MikroyannidisThe Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Peter ScottUniversity of Technology SydneyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uts.edu.au
- Suzanne LittleSchool of Computing, Dublin City UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα dcu.ie
- Marcus SpechtProfessor Digital Education, Delft University of TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tudelft.nl
- Krassen StefanovProfessor Information Technologies, University of Sofia "St. Kliment Ohridski"Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα fmi.uni-sofia.bg
- Patrick McAndrewProfessor of Open Education, Institute of Educational Technology, Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Aristidis ProtopsaltisSenior Researcher, Institut für Lern-Innovation Friedrich-Alexander-UniversitätΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα fim.uni-erlangen.de
- Leonel TractenbergProfessor Adjunto, Faculdade de Administração e Finanças, Universidade do Estado do Rio de JaneiroΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uerj.br
- Antony SherborneMastery Science ltd
Παρακολούθηση
Alexandra Okada
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk