Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1059 | 500 |
h-index | 16 | 10 |
i10-index | 23 | 12 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων2 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Manolis MavrikisProfessor in Artificial Intelligence and Analytics in Education, UCL Knowledge LabΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- Professor Mark BrosnanCentre for Applied Autism Research (CAAR), Department of Psychology, University of Bath, UK.Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bath.ac.uk
- Laura BentonResearch Associate, UCL Institute of EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- Sergio Gutiérrez-SantosLecturer in Computer Science, Birkbeck College, Univ. of LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα dcs.bbk.ac.uk
- Nikol RummelProfessorin für Pädagogische PsychologieΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rub.de
- Richard CoxUniversity Fellow, Charles Darwin University, Alice SpringsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cdu.edu.au
- Katharina LoiblUniversity of Education FreiburgΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ph-freiburg.de
- Isabel JohnProfessor of Software EngineeringΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα fhws.de
Παρακολούθηση
Beate Grawemeyer
Assistant Professor in Computer Science, Coventry University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα coventry.ac.uk