Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 19148 | 6086 |
h-index | 65 | 40 |
i10-index | 132 | 87 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων4 άρθρα
2 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Rauno ParrilaAustralian Center for the Advancement of LiteracyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα acu.edu.au
- JP DasUniversity of AlbertaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ualberta.ca
- Hélène DeaconProfessor, Department of Psychology & Neuroscience, Dalhousie UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα dal.ca
- Lesly Wade-WoolleyAssociate Professor, Department of Educational Psychology University of AlbertaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ualberta.ca
- Timothy C. PapadopoulosRIF Distinguished Professor, Department of Psychology, University of CyprusΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucy.ac.cy
- Kate CainLancaster UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα lancaster.ac.uk
- Michael J.LawsonProfessor of Education, Flinders UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα flinders.edu.au
- Nenagh KempUniversity of TasmaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα utas.edu.au
- Robert CantwellUniversity of Newcastle, AustraliaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα newcastle.edu.au
- Peter N. BowersWordWorks Literacy Centre
Παρακολούθηση
John R. Kirby
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα queensu.ca - Αρχική σελίδα