Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 7978 | 6565 |
h-index | 44 | 41 |
i10-index | 75 | 71 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων1 άρθρο
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Sanjit K. RoyProfessor of Marketing and Service Science, Edith Cowan UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ecu.edu.au
- Dr. Yangyang JIANG, PhDAssociate Professor in Marketing, Nottingham University Business School ChinaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nottingham.edu.cn
- Subhash JhaAssociate Professor of Marketing, The University of MemphisΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα memphis.edu
- Alain yee-loong Chong OR AYL ChongProfessor in Information Systems and Operations Management, University of NottinghamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nottingham.edu.cn
- Charles JebarajakirthyGriffith UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα griffith.edu.au
- Jishnu BhattacharyyaPhD (University of Nottingham)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα iimk.ac.in
- Sujana AdapaSenior Lecturer in Management (Strategy & Marketing)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα une.edu.au
- Joann PeckProfessor of Marketing, University of Wisconsin - MadisonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bus.wisc.edu
- Teck Ming TanAssociate Professor at University of Oulu; Adjunct Professor (Docent) at University of HelsinkiΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα oulu.fi
- Abhigyan SarkarIMT GhaziabadΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα imt.edu
Παρακολούθηση
M S Balaji (Balaji Makam)
Professor of Marketing, Rennes School of Business, France
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rennes-sb.com - Αρχική σελίδα