Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 2405 | 1216 |
h-index | 19 | 14 |
i10-index | 26 | 19 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων7 άρθρα
3 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Teresa GuaschUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uoc.edu
- Ibis M. Alvarez ValdiviaUniversitat Autònoma de BarcelonaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uab.es
- Elena BarberàUOCΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uoc.edu
- Guillermo BautistaUOC-Universitat Oberta de CatalunyaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uoc.edu
- Rosa M. MayordomoUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uoc.edu
- Paul A. KirschnerEmeritus Professor (Educational Psychology), Open University of the NetherlandsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ou.nl
- Julio MenesesFull Professor of Research Methods, Universitat Oberta de Catalunya, eLearning Innovation CenterΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uoc.edu
- Javier OnrubiaUniversitat de BarcelonaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ub.edu
- David CarlessProfessor of Educational Assessment, Faculty of Education, University of Hong KongΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα hku.hk
Παρακολούθηση
Anna Espasa
Lecturer and Researcher in the Department of Psychology & Education at Open University of Catalonia
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uoc.edu