Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1414 | 944 |
h-index | 17 | 16 |
i10-index | 24 | 23 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων2 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Katherine L. McNeillProfessor of Science Education. Boston CollegeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bc.edu
- Todd ReevesNorthern Illinois UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα niu.edu
- Megan HopkinsUniversity of California San DiegoΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucsd.edu
- Kevin CherbowBSCS Science LearningΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bscs.org
- Benjamin R. LowellClinical Assistant Professor, New York UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nyu.edu
- James Spillaneprofessor of human development and social policy Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα northwestern.edu
- Eric CamburnProfessor, University of Missouri Kansas CityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umkc.edu
- Tracy M. SweetUniversity of MarylandΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα umd.edu
- Tim HallettAssociate Professor of Sociology, Indiana UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα indiana.edu
Παρακολούθηση
Rebecca Lowenhaupt
Associate Professor of Education, Boston College
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bc.edu