Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 5307 | 2034 |
h-index | 26 | 23 |
i10-index | 30 | 27 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων2 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Paul H. DriessenAssociate Professor of Marketing, Radboud University NijmegenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα fm.ru.nl
- Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tue.nl
- Robert A.W. KokAssociate professor of Innovation, Institute for Management Research, Radboud UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα fm.ru.nl
- Patrick A.M. VermeulenRadboud University Nijmegen, Institute for Management ResearchΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα fm.ru.nl
- Oliver KollUniversity of InnsbruckΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uibk.ac.at
- JOS BENDERSNorwegian University of Science and Technology (NTNU) & KU Leuven (CESO)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ntnu.no
- Stefan HeusinkveldAssociate Professor Radboud University NijmegenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ru.nl
- Jurriaan J. NijholtRotterdam School of Management, Erasmus UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rsm.nl
- Ashlee HumphreysProfessor of Integrated Marketing Communications, Northwestern UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα northwestern.edu
Παρακολούθηση
Bas Hillebrand
professor, Radboud University Nijmegen; professor, Nyenrode Business Universiteit
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα fm.ru.nl