Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1462 | 671 |
h-index | 15 | 10 |
i10-index | 24 | 11 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων3 άρθρα
0 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Rebecca FergusonProfessor, IET, The Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Thomas Daniel UllmannInstitute of Educational Technology, The Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Jenna MittelmeierUniversity of ManchesterΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα manchester.ac.uk
- Bart RientiesProfessor of Learning Analytics, Open University UK, Institute of Educational TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Professor Jeremy M. Hutson, FRSProfessor of Chemistry and Physics, Durham University, UKΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα durham.ac.uk
- Hendrik DrachslerProfessor for Computer Science, DIPF | Leibniz Institute & Goethe University, FrankfurtΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα dipf.de
- Alan Mark BergICTS / University of AmsterdamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uva.nl
- Maren ScheffelProf. of Educational Data Science, Ruhr-Universität BochumΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rub.de
- Weiqin ChenProfessor of HCI and Unversal Design of ICT, Oslo Metropolitan UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα oslomet.no
- Richard J. SAYKALLYProfessor of Chemistry, UC BerkeleyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα berkeley.edu
Παρακολούθηση
Adam Cooper
Data Scientist, Tribal
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cetis.org.uk