Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1436 | 949 |
h-index | 12 | 9 |
i10-index | 12 | 9 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων6 άρθρα
3 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Brendan TangneyTrinity College Dublin, The University of DublinΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tcd.ie
- Timothy SavageCentre for Research in IT in Education, Trinity College, The University of DublinΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.tcd.ie
- Manolis MavrikisProfessor in Artificial Intelligence and Analytics in Education, UCL Knowledge LabΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- Chronis KynigosProfessor of Technology and Mathematics Education, National and Kapodistrian University of AthensΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ppp.uoa.gr
- sara priceUCL Institute of Education, LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ucl.ac.uk
- Marianthi GriziotiPostdoc researcher on Educational Technology, National and Kapodistrian University of AthensΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα eds.uoa.gr
- Wilfried LepuschitzPractical Robotics Institute Austria (PRIA)Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα pria.at
- NIKOLETA YIANNOUTSOUJoint Research Centre - European CommissionΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ec.europa.eu
- George SharkovDirector, European Software Institute CEE; Assoc. Prof. Institute of ICT, Bulgarian Academy ofΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uni-plovdiv.bg
- Ivaylo GueorguievProgram Manager, European Software Institute Eastern EuropeΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα esicenter.bg
- John LawlorResearch Associate, Bridge21, Trinity College DublinΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bridge21.ie