Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 3802 | 2760 |
h-index | 28 | 24 |
i10-index | 48 | 38 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων4 άρθρα
2 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Andreas StamatisUniversity of LouisvilleΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα louisville.edu
- Kari HodgeAssociate Director of PsychometricsΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα theabr.org
- Jeffrey S. ForsseBaylor UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα baylor.edu
- Mark M. D'AmicoProfessor of Higher Education at UNC CharlotteΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uncc.edu
- Bethany A. BellUniversity of VirginiaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα virginia.edu
- Jason SchoenebergerRTI InternationalΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rti.org
- MichaelT McKayUniversity of LiverpoolΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα liverpool.ac.uk
- Grant M. TinsleyTexas Tech UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ttu.edu
- Kevin E WellsUniversity of Southern MississippiΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usm.edu
- Frank C WORRELLUC BerkeleyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα berkeley.edu
- Barbara TobolowskyAssociate Professor, Educational Leadership and Policy Studies, UTAΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uta.edu
Παρακολούθηση
Grant B. Morgan
Professor of Educational Psychology, Baylor University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα baylor.edu - Αρχική σελίδα