Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 4643 | 2031 |
h-index | 25 | 20 |
i10-index | 40 | 28 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων18 άρθρα
5 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- paul cobbvanderbilt universityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vanderbilt.edu
- Adam Ingram-GobleIndiana UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα indiana.edu
- Victoria HandAssociate Professor of Mathematics Education, University of Colorado BoulderΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα colorado.edu
- Kylie PepplerProfessor of Informatics and Education, University of California, IrvineΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uci.edu
- Rafi SantoTelos LearningΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nyu.edu
- Patrick PettyjohnIndiana UniverityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα indiana.edu
- Taylor MartinAssociate Professor, Learning Sciences, Utah State UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα usu.edu
- Sinem SiyahhanCalifornia State University San MarcosΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα csusm.edu
- Gayle BuckProfessor of Science Education, Indiana UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα indiana.edu
- Jackie BarnesUniversity of Pittsburgh
Παρακολούθηση
Melissa Gresalfi
Mathematics Education, Learning Sciences, Vanderbilt University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα vanderbilt.edu