Teaching and learning during the covid-19 pandemic G Polydoros, N Alasona Journal of Research and Opinion 8 (6), 2954-2963, 2021 | 17 | 2021 |
Using E-Learning to teach science in Covid-19 era at primary education level G Polydoros, N Alasona Journal of Research and Opinion 8 (6), 2964-2968, 2021 | 11 | 2021 |
Teaching and learning mathematics with mobile devices G Polydoros Journal of Research and Opinion 8 (7), 2978-2985, 2021 | 7 | 2021 |
Impact of educational software use in correlation with students’ math performance GV POLYDOROS, G Baralis Social Science and Humanities Journal, 1535-1551, 2019 | 6 | 2019 |
Impact of educational software use in correlation with students’ math performance. Social Science and Humanities Journal, 3 (10), 1535-1551 G Polydoros, G Baralis | 6 | 2019 |
Οι νέες τεχνολογίες ως εργαλείο ενίσχυσης των πολλαπλών ευφυϊών Γ Πολύδωρος Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως …, 2017 | 6 | 2017 |
Teaching Science to Primary School Students with Mobility Problems G Polydoros Journal of Research and Opinion 8 (6), 2939-2947, 2021 | 5 | 2021 |
Math practice at home: A factor that positively influences the ability to solve non-routine mathematical problems? GV Polydoros, G Baralis Social Science and Humanities Journal (SSHJ), 1727-1732, 2020 | 5 | 2020 |
E-learning: A case study of e-learning courses at the University of Athens G Polydoros Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση 9 (3Α), 82-91, 2017 | 5 | 2017 |
Οι ΤΠΕ και η επίδραση τους στις Μεταγνωστικές δεξιότητες και στα Μαθησιακά στυλ Γ Πολύδωρος Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση 8 (2Α), 2015 | 2 | 2015 |
E-learning, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποκλειστικά μέσω διαδικτύου: Νέες προσεγγίσεις εκπαίδευσης Γ Πολύδωρος Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση 7 (2A), 2013 | 2 | 2013 |
Κατά πόσο η online τάξη αποτελεί περιβάλλον μάθησης Γ Πολύδωρος 7 th International Conference in Open & Distance Learning-November 2013 …, 2013 | 2 | 2013 |
Η μεταγνωστική δεξιότητα «Σχεδιασμός» των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες μέσω των τεχνολογιών της πληροφορικής και της επικοινωνίας Γ Πολύδωρος Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως …, 2017 | 1 | 2017 |
Achieving digital education in primary schools: Success factors and policy recommendations OM Ventista, M Kolokitha, P Tsani, G Polydoros, G Arkoumanis Policy Futures in Education, 14782103241238825, 2024 | | 2024 |
H εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην εποχή του COVID-19: Αξιολόγηση στο πλαίσιο των δεξιοτήτων του εικοστού πρώτου αιώνα Γ Πολύδωρος 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο “Ηλεκτρονική Μάθηση και Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι”, 2023 | | 2023 |
Τα παιχνίδια «σοβαρού σκοπού» στα Μαθηματικά: Η περίπτωση της εξίσωσης 1ου βαθμού. Γ Πολύδωρος, Χ Πολύδωρος 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο “Ηλεκτρονική Μάθηση και Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι”, 2023 | | 2023 |
Η χρησιμότητα των μαθηματικών λογισμικών στη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Δημοτικό: Μία μελέτη περίπτωσης Γ Πολύδωρος, Χ Πολύδωρος Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας …, 2022 | | 2022 |
Ενσωμάτωση των «παιχνιδιών σοβαρού σκοπού» στην εκπαιδευτική διαδικασία. Γ Πολύδωρος, Χ Μισαηλίδου ΕΚΕΔΙΣΥ-3ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην …, 2022 | | 2022 |
Διερεύνηση υποστηρικτικών εργαλείων για την κατανόηση των κλασμάτων: Το παράδειγμα του λογισμικού «Τα παιδιά κάνουν μαθηματικά» Γ Πολύδωρος, Χ Μισαηλίδου, Α Βουδούρη, Κ Αρτίκης https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/frontend/el/home/research/item/3322702, 776, 2022 | | 2022 |
Educational Software to Teach Fractions and The Effect on Students' Learning Styles G Polydoros Journal of Research and Opinion 8 (7), 2986-2990, 2021 | | 2021 |