Παρακολούθηση
Γεώργιος Πολύδωρος /Georgios Polydoros
Γεώργιος Πολύδωρος /Georgios Polydoros
Επιστημονικός Συνεργάτης -Μαθηματικό Τμήμα Πανεπιστημίου Κρήτης & ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uoc.gr
Τίτλος
Παρατίθεται από
Παρατίθεται από
Έτος
Teaching and learning during the covid-19 pandemic
G Polydoros, N Alasona
Journal of Research and Opinion 8 (6), 2954-2963, 2021
172021
Using E-Learning to teach science in Covid-19 era at primary education level
G Polydoros, N Alasona
Journal of Research and Opinion 8 (6), 2964-2968, 2021
112021
Teaching and learning mathematics with mobile devices
G Polydoros
Journal of Research and Opinion 8 (7), 2978-2985, 2021
72021
Impact of educational software use in correlation with students’ math performance
GV POLYDOROS, G Baralis
Social Science and Humanities Journal, 1535-1551, 2019
62019
Impact of educational software use in correlation with students’ math performance. Social Science and Humanities Journal, 3 (10), 1535-1551
G Polydoros, G Baralis
62019
Οι νέες τεχνολογίες ως εργαλείο ενίσχυσης των πολλαπλών ευφυϊών
Γ Πολύδωρος
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως …, 2017
62017
Teaching Science to Primary School Students with Mobility Problems
G Polydoros
Journal of Research and Opinion 8 (6), 2939-2947, 2021
52021
Math practice at home: A factor that positively influences the ability to solve non-routine mathematical problems?
GV Polydoros, G Baralis
Social Science and Humanities Journal (SSHJ), 1727-1732, 2020
52020
E-learning: A case study of e-learning courses at the University of Athens
G Polydoros
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση 9 (3Α), 82-91, 2017
52017
Οι ΤΠΕ και η επίδραση τους στις Μεταγνωστικές δεξιότητες και στα Μαθησιακά στυλ
Γ Πολύδωρος
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση 8 (2Α), 2015
22015
E-learning, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποκλειστικά μέσω διαδικτύου: Νέες προσεγγίσεις εκπαίδευσης
Γ Πολύδωρος
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση 7 (2A), 2013
22013
Κατά πόσο η online τάξη αποτελεί περιβάλλον μάθησης
Γ Πολύδωρος
7 th International Conference in Open & Distance Learning-November 2013 …, 2013
22013
Η μεταγνωστική δεξιότητα «Σχεδιασμός» των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες μέσω των τεχνολογιών της πληροφορικής και της επικοινωνίας
Γ Πολύδωρος
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως …, 2017
12017
Achieving digital education in primary schools: Success factors and policy recommendations
OM Ventista, M Kolokitha, P Tsani, G Polydoros, G Arkoumanis
Policy Futures in Education, 14782103241238825, 2024
2024
H εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην εποχή του COVID-19: Αξιολόγηση στο πλαίσιο των δεξιοτήτων του εικοστού πρώτου αιώνα
Γ Πολύδωρος
4ο Πανελλήνιο Συνέδριο “Ηλεκτρονική Μάθηση και Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι”, 2023
2023
Τα παιχνίδια «σοβαρού σκοπού» στα Μαθηματικά: Η περίπτωση της εξίσωσης 1ου βαθμού.
Γ Πολύδωρος, Χ Πολύδωρος
4ο Πανελλήνιο Συνέδριο “Ηλεκτρονική Μάθηση και Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι”, 2023
2023
Η χρησιμότητα των μαθηματικών λογισμικών στη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Δημοτικό: Μία μελέτη περίπτωσης
Γ Πολύδωρος, Χ Πολύδωρος
Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας …, 2022
2022
Ενσωμάτωση των «παιχνιδιών σοβαρού σκοπού» στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Γ Πολύδωρος, Χ Μισαηλίδου
ΕΚΕΔΙΣΥ-3ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην …, 2022
2022
Διερεύνηση υποστηρικτικών εργαλείων για την κατανόηση των κλασμάτων: Το παράδειγμα του λογισμικού «Τα παιδιά κάνουν μαθηματικά»
Γ Πολύδωρος, Χ Μισαηλίδου, Α Βουδούρη, Κ Αρτίκης
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/frontend/el/home/research/item/3322702, 776, 2022
2022
Educational Software to Teach Fractions and The Effect on Students' Learning Styles
G Polydoros
Journal of Research and Opinion 8 (7), 2986-2990, 2021
2021
Δεν είναι δυνατή η εκτέλεση της ενέργειας από το σύστημα αυτή τη στιγμή. Προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Άρθρα 1–20