Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1172 | 606 |
h-index | 18 | 13 |
i10-index | 30 | 16 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων1 άρθρο
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Professor Brydie-Leigh BartleetQueensland Conservatorium Griffith University, ARC Future Fellow, Fulbright Senior ScholarΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα griffith.edu.au
- Dawn BennettBond UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bond.edu.au
- Mary MooneyWestern Sydney UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα westernsydney.edu.au
- Tonia GrayProfessor, Centre for Educational Research Western Sydney UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα uws.edu.au
- Son TruongAssociate Professor, Faculty of Health, Dalhousie University, Adjunct Fellow, School of EducationΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα westernsydney.edu.au
- Alexander YeungProfessor in Institute for Positive Psychology and Education, Australian Catholic UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα acu.edu.au
Παρακολούθηση
Anne Power
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα westernsydney.edu.au - Αρχική σελίδα