Rozita Tsoni
Rozita Tsoni
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ac.eap.gr
Τίτλος
Παρατίθεται από
Παρατίθεται από
Έτος
An effective LA approach to predict student achievement
AF Gkontzis, S Kotsiantis, R Tsoni, VS Verykios
Proceedings of the 22nd Pan-Hellenic Conference on Informatics, 76-81, 2018
102018
Plagiarism in higher education: The academics' perceptions
R Tsoni, A Lionarakis
2014 International Conference on Interactive Mobile Communication …, 2014
92014
From Analytics to Cognition: Expanding the Reach of Data in Learning
R Tsoni, C Samaras, E Paxinou, C Panagiotakopoulos, V Verykios
In Proceedings of the 11th International Conference on Computer Supported …, 2019
82019
The Role of the Teacher in MOOCs
R Tsoni, P Geka, E Siolou, A Sipsas, T Pagge
International Conference on Open and Distance-Learning Education. Tianjin, China, 2013
5*2013
Students’ perspectives about the educational dimension of the social network Facebook
R Tsoni, A Sypsas, J Pange
Proceedings of the 8th International Conference in Open & Distance Learning …, 2015
42015
Looking for the “More Knowledgeable Other” through Learning Analytics
R Tsoni, VS Verykios
International Conference in Open and Distance Learning 10 (3A), 239-251, 2020
3*2020
Leveraging Learning Analytics with the Power of Words
R Tsoni, EC Stavropoulos, VS Verykios
The Envisioning Report for Empowering Universities, 24, 2019
32019
Improving ICT skills of students via online courses
R Tsoni, J Pange
ICICTE 2014, 335-342, 2014
32014
On the equivalence between bimodal and unimodal students’ collaboration networks in distance learning
R Tsoni, E Sakkopoulos, CT Panagiotakopoulos, VS Verykios
Intelligent Decision Technologies, 1-15, 2021
22021
Scientific practices and crosscutting concepts in Greek Lyceum Science textbooks: the case of Physics
R TSONI, G AMPATZIDIS, M KALOGIANNAKIS
Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair 7 (1), 2020
12020
Dynamic Mobile Student Response System
E Sakkopoulos, P Krasadakis, R Tsoni, V Verykios
International Conference on Interactive Mobile Communication, Technologies …, 2019
12019
Revealing latent traits in the social behavior of distance learning students
R Tsoni, CΤ Panagiotakopoulos, VS Verykios
Education and Information Technologies, 1-37, 2021
2021
Multiple interactive visualizations tο review content and polarity of forum posts in tertiary distance education
VV Tsoni Rozita, Samaras Christos
https://www.researchgate.net/publication …, 2020
2020
Looking under the hood of students’ collaboration networks in distance learning
R Tsoni, E Paxinou, E Stavropoulos, C Panagiotakopoulos, V Verykios
The E nvisioning Report for Empowering Universities, 2020
2020
Οι τρεις διαστάσεις μάθησης στα σχολικά εγχειρίδια Φυσικής Προσανατολισμού και Φυσικής Γενικής Παιδείας της Β΄ τάξης του Γενικού Λυκείου
Ρ Τσώνη
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο/Hellenic Open University, 2019
2019
Γνωστικό φορτίο και πολυμορφικό διδακτικό υλικό στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Ρ Τσώνη
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση 9 (3Α), 42-51, 2017
2017
Supporting undergraduate University's students MyCourse Application
R Tsoni, J Pange
2015 International Conference on Interactive Mobile Communication …, 2015
2015
Edmodo vs. Facebook for professional development: A comparative study.
Pange J., Dogoriti E., Tsoni R., Sypsas A., Lekka A.
Online Educa Berlin, 2014
2014
Studying physics through MOOC. The barriers of Openness.
R Tsoni, A Sypsas, J Pange
Proceedings of SCITEED, 2014
2014
Περίληψη συνεργατική μελέτη και συλλογισμός με τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή ως εκπαιδευτικού εργαλείου
Τ Παγγέ, Α Σεντελέ, Ρ Τσώνη
2002
Δεν είναι δυνατή η εκτέλεση της ενέργειας από το σύστημα αυτή τη στιγμή. Προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Άρθρα 1–20