Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 29027 | 8629 |
h-index | 70 | 45 |
i10-index | 201 | 100 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων9 άρθρα
3 άρθρα
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Giasemi VavoulaSchool of Museum Studies, University of LeicesterΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα le.ac.uk
- Eileen ScanlonRegius Professor of Open Education,Institute of Educational Technology, Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Agnes Kukulska-HulmeProfessor of Learning Technology and Communication, The Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Rebecca FergusonProfessor, IET, The Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Christothea HerodotouThe Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Marcelo MilradProfessor of Media Technology, Linnaeus University, SwedenΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα lnu.se
- Mark GavedThe Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Patrick McAndrewProfessor of Open Education, Institute of Educational Technology, Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Bart RientiesProfessor of Learning Analytics, Open University UK, Institute of Educational TechnologyΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Laura NaismithCentre for Addiction and Mental Health, TorontoΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα camh.ca
- Elizabeth FitzGerald (née Brown)Senior lecturer, Institute of Educational Technology, Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Charles CrookProfessor of Education, University of NottinghamΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nottingham.ac.uk
- Stamatina AnastopoulouDistance Learning Teaching Fellow, University of LeicesterΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα aegean.gr
- Chee-Kit LooiProfessor, Education University of Hong KongΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα eduhk.hk
- Martin WellerOpen UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Chris BaberBirmingham UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα bham.ac.uk
- Benedict du BoulayUniversity of SussexΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα sussex.ac.uk
- Denise WhitelockProfessor of Technology Enhanced Asessment and LearningΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
- Jeremy RoschelleExecutive Director, Learning Sciences, Digital PromiseΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα digitalpromise.org
- Maria AristeidouAssociate Professor, The Open UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk
Παρακολούθηση
Mike Sharples
Emeritus Professor of Educational Technology, The Open University
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα open.ac.uk - Αρχική σελίδα