Παρακολούθηση
Cemal Tevrizci
Cemal Tevrizci
Άγνωστη συνεργασία
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα microsoft.com
Τίτλος
Παρατίθεται από
Παρατίθεται από
Έτος
The interplay between value and service quality experience: e-loyalty development process through the eTailQ scale and value perception
H Li, N Aham-Anyanwu, C Tevrizci, X Luo
Electronic Commerce Research 15, 585-615, 2015
1332015
An empirical study of e-loyalty development process from the e-service quality experience: Testing the Etaliq scale
H Li, C Tevrizci, N Aham-Anyanwu
152014
Δεν είναι δυνατή η εκτέλεση της ενέργειας από το σύστημα αυτή τη στιγμή. Προσπαθήστε ξανά αργότερα.
Άρθρα 1–2