Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 16434 | 7403 |
h-index | 71 | 46 |
i10-index | 192 | 129 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων35 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Geoff LindsayProfessor of Educational Psychology and Special Educational Needs, University of WarwickΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα warwick.ac.uk
- Vincent ConnellyOxford Brookes UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα brookes.ac.uk
- James LawProfessor of Speech and Language ScienceΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ncl.ac.uk
- Trevor CoxProfessor of Acoustic Engineering, University of SalfordΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα salford.ac.uk
- Tony CharmanKing's College LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα kcl.ac.uk
- Jessie RickettsLecturer, Royal Holloway, University of LondonΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα rhul.ac.uk
- Charlie MydlarzNew York UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα nyu.edu
- ASIMINA M. RALLIAssociate Professor of Developmental Psychology, National and Kapodistrian University of AthensΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα psych.uoa.gr
- Liliana TolchinskyUniversity of BarcelonaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ub.edu
- JANE CORREAInstituto de Psicologia, Universidade Federal do Rio de JaneiroΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα psicologia.ufrj.br
Παρακολούθηση
Julie Dockrell
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα ioe.ac.uk