Λήψη του δικού μου προφίλ
Παρατίθεται από
Όλα | Από το 2019 | |
---|---|---|
Παραθέσεις | 1280 | 614 |
h-index | 17 | 12 |
i10-index | 25 | 15 |
Δημόσια πρόσβαση
Προβολή όλων13 άρθρα
1 άρθρο
διαθέσιμα
μη διαθέσιμα
Σύμφωνα με εντολές χρηματοδότησης
Συν-συγγραφείς
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα upenn.edu
- Ada NakamaWorcester Polytechnic Institute, Akamai TechnologiesΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wpi.edu
- Arnon HershkovitzSchool of Education, Tel Aviv UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tauex.tau.ac.il
- Naomi WixonWorcester Polytechnic InstituteΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wpi.edu
- Luc PaquetteAssociate Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα illinois.edu
- Joseph BeckWorcester Polytechnic InstituteΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα wpi.edu
- Neil HeffernanProfessor of Computer Science, Director of the Learning Sciences and TechnologiesΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα cs.wpi.edu
- Yang JiangEducational Testing Service; Columbia University; Harvard UniversityΗ διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα tc.columbia.edu
- Janice GobertProfessor of Educational Psychology and Learning Sciences, Rutgers Graduate School of Education
Παρακολούθηση
Michael Sao Pedro
Apprendis
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει επαληθευτεί στον τομέα apprendis.com - Αρχική σελίδα